ADHAT Vonal

2017. március 1-től az Adhat Vonalunkra érkező hívások és SMS-ek bevételeit a

Menekülés helyett tanulhassanak! kampány keretében a bejrúti Frans van der Lugt Központ munkájára gyűjtjük.

Segítsük együtt a menekült gyerekeket, hogy ne kelljen rettegésben és félelemben élniük. Szeretnénk, hogy játszhassanak és tanulhassanak, hogy gondoskodásban és oktatásban részesülhessenek, hogy egyszer majd hazatérve boldogulni tudjanak az életben.

A NIOK Alapítványnak – www.adhatvonal.hu – köszönhetően elindult szolgáltatással elérhetővé vált sok kisebb civil szervezet számára az egyik legegyszerűbb adománygyűjtő módszer, a telefonos adományozás használata. Gyors, egyszerű és kis összegű, szinte mindenki számára elérhető adományozási rendszer, ami nagymértékben segíti az adományozási kultúra fejlődését, valamint a szimpatizánsok számára könnyű megoldást teremt a pártfogolt civil szervezetük számára gyors segítség eljuttatására.

adhatvonal007_1_0.jpg

Kérjük, Ön is segítse a Jézus Társasága Alapítványt, így a magyar jezsuitákat hívásával, vagy SMS küldésével. Nincs más dolga, mint tárcsázni bármilyen készülékről a 13600-as számot, majd megadni a 07-es kódot. SMS-ben a 07-es számot üzenetként beírva kell elküldeni a 13600-as számra. Egyetlen hívás, vagy SMS egységesen 250 Ft támogatást ér – ami telefonja elszámoló egyenlegében jelentkezik majd, más hívások, üzenetek között.

Jézus Társasága Alapítvány
13600 / 07

Az Adhat Vonal az Invitel, a Magyar Telekom, a Telenor Magyarország és a Vodafone Magyarország vezetékes- és mobilhálózataiból érhető el.

Az Adhat Vonal (aktuális) 2015. évi beszámolója az oldal alján olvasható.

Az Adhat Vonal (első töredék évi) 2014. évi beszámolója itt olvasható.

Alapítványunk az Adhat Vonal szolgáltatáson keresztül érkező adományokat, a befolyt összeg mértéke szerint, az alábbi célokra kívánja fordítani:

  • ifjúságot támogató munkák: táboroztatási költségek (Gyökerek Tábor és Bogár táborok)
  • oktatási projektek: hallgatói ösztöndíjrendszerek (Szent Ignác Jezsuita Szakkollégium, Jezsuita Roma Kollégium és Szakkollégium)
  • értékőrző fiatal közösségek: ifjúsági találkozók bonyolítása (MAGIS Tábor)
  • határon túli magyarok javára indított kezdeményezések: kollégium fejlesztés (Marosvásárhely)
  • mentálhigiénés munka: életrendezési problémákkal küzdő, hátrányos helyzetűek támogatása (Oázis program)

Az alapítvány ismérvei miatt fontos kihangsúlyozni, hogy nem vallási, vagy evangelizációs projektekről, hanem oktatási, szociális és kulturális kezdeményezésekről van szó.

Az elmúlt években megkezdett hosszú távon kitűzött célterületeink:

  • felzárkóztatás: roma fiatalok felsőoktatási tanulmányainak támogatása
  • kultúra, ifjúságvédelem: határon innen és határon túl élő magyar gyerekek magyarországi táboroztatása
  • felelős értelmiség képzése, oktatás: szakkollégiumok működtetése
  • szociális: nemzetközi segítségnyújtás (pl. Fülöp-szigetek, tájfun károsultjai javára – 2013), illetve mentálhigiénés szolgálat a rászorulók támogatására

Köszönjük segítségüket a rászorulók nevében!

TOVÁBBI FONTOS TUDNIVALÓK AZ ADHAT VONAL HASZNÁLATÁHOZ:

  • Először külön tárcsázni kell a 13600-at, – nem kell semmilyen előhívó/körzetszám, mint pl. 06! – majd a kicsengés után beütni a 07-et, mint egy mellék kérésénél.
  • Csak olyan telefon előfizetésről hívható, melynél engedélyezve van az emelt díjas és/vagy adományvonalak hívása.
  • Csak az alábbi hálózatokból hívható: Invitel, Magyar Telekom vezetékes- és mobilhálózat, Telenor, Vodafone, valamint a Blue mobile és MOL mobile.
    (A Tesco Mobile hálózatából továbbiakban nem érhető el a szolgáltatás.)
  • A telefonos adományozás nem működik, ha a telefon egyenlegén díjtartozás van.
  • Körzetszámot nem kell tárcsázni.
  • Emelt díjas szolgáltatás.

Adhat_plakat_A3_emelt_72 (3)

jezsuita_roll_up.jpg

2015 decemberében elmondhattuk több civil társunkkal együtt a TV2 Mokka c. reggeli műsorában, miért jó lehetőség az Adhat Vonal az adományozásra:

Adhat Vonal 2014. évi beszámoló

Az Adhat Vonalhoz csatlakozáskor alapítványunk a következő tervezetet nyújtotta be:

„Az adománygyűjtések több kampányhoz kapcsolódnak majd. Évente háromszor indítunk tudatosan országos kampányt a magyar jezsuiták baráti körében, melynek regisztrált tagjainak száma közel 11.000 személy. A három gyűjtés közül az őszi irányul általános, működési költségek finanszírozására. Tavasszal (Húsvét táján) és télen (karácsonyi időben) – a rend vezetőségével (konzultus) – előre egyeztetett célokért kampányolunk. 2014-ben várhatóan lesz egy ifjúság neveléséért, illetve egy, az egyik intézményünk fenntartásáért indított kampány.”

A Jézus Társasága Alapítvány 2014. áprilisban csatlakozott az Adhat Vonal felhasználói közé. Mint friss tagok, a 2014. évi költségvetésünkbe, ismeret hiányában, még nem terveztük be az adományvonal adományközvetítési díját és az adományhívás (hívásvégződtetési díj) költségét, melyek minden ilyen kezdeményezés fenntartásához és működtetéséhez szükségesek és elengedhetetlenek. 2015-től ezt a kiadást az adományvonal gyűjtési eredményeitől független tételként kezeljük, így az adományok teljes összegét a célzott kezdeményezésekre tudjuk fordítani. A kezdeti időszakra, az új adományozási forma esetlegesen várható bevezetésének hirdetését – ez záráskor 39.497 Ft lett – a szervezet előre tervezett reklámköltségeiben azonban figyelembe vettük. Ezek alapján az első töredék évben érkező adomány-bevételt az előre tervezett, 2014 telén, a miskolci Közös-Tér (kozos-ter.hu), és a szintén ott megvalósuló Jezsuita Önkéntes Szolgálat ifjúság nevelését támogató programjait segítő kampányunk egyéb gyűjtési eredményeihez rendeltük hozzá az alábbiak szerint.

2014-ben 291 hívás, illetve SMS érkezett a Jézus Társasága Alapítvány 13600/07 számú adományvonalára.

Ez 67.144 Ft adományt jelentett. Az Adhat Vonal szerződése értelmében a telefonszolgáltatók részére átadott hívásvégződtetési díjak összege 4.610 Ft. Az adományközvetítési díj 44.450 Ft.

Ezek alapján 18.084 Ft adományt adtunk hozzá az egyéb csatornákon fenti célra (2015. júniusig) befolyt 938.753 Ft gyűjtési eredményhez. A program első sorban az Avas-déli lakótelep és környékének lakóit hivatott támogatni.

Adhat Vonal 2015. évi beszámoló

Az Adhat Vonal adott évi felhasználását a kárpátaljaiakért indított kampány befolyásolta.

A Jézus Társasága Alapítvány 2015. évtől az Adhat Vonal működtetésével kapcsolatban felmerülő költségeket költségvetésébe, mint kiadás, betervezte. Így az adományközvetítési díj és az adományhívás (hívásvégződtetési díj) költségét az adományvonal gyűjtési eredményeitől független tételként kezeli. Tehát az adományok teljes összegét a célzott kezdeményezésekre tudja fordítani. Ennek eredményeként a 2015. évi gyűjtési eredményeket az alábbiak szerint rendeltük az adott célokhoz.

2015-ben 751 hívás és SMS érkezett a Jézus Társasága Alapítvány 13600/07 számú adományvonalára.

Ez 173.312 Ft adományt jelentett.
Az Adhat Vonal szerződése értelmében a telefonszolgáltatók részére átadott hívásvégződtetési díjak (bruttó) összege, az Adhat Vonal üzemeltetői által biztosított havi összesítők alapján 11.709 Ft. Az adományközvetítési díj 38.100 Ft. Utóbbi két tétel az előzőek értelmében az adományoktól független, tervezett, alapítványi költség.

Ezek értelmében 17.595 Ft adományt rendeltünk a 2014-ben indított miskolci kampányhoz a 2015. januári és februári adományokból, a 2015. február 28-ától elindított Bajban Kárpátalja kampányhoz pedig, az Adhat Vonal használatával 155.717 Ft-ot ajánlottak fel támogatóink.

Köszönjük, hogy az Adhat Vonalon keresztül támogatták munkáinkat, ezzel is segítve a miskolci ifjúságért, a helyi lakóközösség felkarolásáért végzett Közös-Tér munkát, valamint a kárpátaljai magyarokat.

Adhat Vonal 2016. évi beszámoló

Az Adhat Vonal adott évi felhasználását a kárpátaljaiakért indított kampány befolyásolta.

Jézus Társasága Alapítvány 2015. évtől az Adhat Vonal működtetésével kapcsolatban felmerülő költségeket költségvetésébe, mint kiadás, betervezte. Így az adományközvetítési díj és az adományhívás (hívásvégződtetési díj) költségét az adományvonal gyűjtési eredményeitől független tételként kezeli. Tehát az adományok teljes összegét a célzott kezdeményezésekre tudja fordítani. Ennek eredményeként a 2016. évi gyűjtési eredményeket az alábbiak szerint rendeltük az adott célokhoz.

2016-ban 369 hívás és SMS érkezett a Jézus Társasága Alapítvány 13600/07 számú adományvonalára. Ez 84.660 Ft adományt jelentett.

Az Adhat Vonal szerződése értelmében a telefonszolgáltatók részére átadott hívásvégződtetési díjak (bruttó) összege, az Adhat Vonal üzemeltetői által biztosított havi összesítők alapján 5.588 Ft. Az adományközvetítési díj 38.100 Ft. Utóbbi két tétel az előzőek értelmében az adományoktól független, tervezett, alapítványi költség.

Ezek alapján tehát a Bajban Kárpátalja kampányhoz az Adhat Vonal használatával 84.660 Ft-ot ajánlottak fel támogatóink.

Köszönjük, hogy az Adhat Vonalon keresztül támogatták munkáinkat, ezzel is segítve a kárpátaljai magyarokat.